Blog2019-08-21T08:44:54+01:00

Je možné zladiť prácu v callcentre a vysokoškolské štúdium? Žiadny problém

november 25th, 2019|

Školský rok je v plnom prúde a s ním aj nový semester na vysokej škole. Učenia pribúda, prednášok je stále viac a za rohom skúškové. Štúdium v hlavnom meste ale ponúka aj množstvo príležitostí vyžitia, na ktorých nesmieš chýbať. Vegánske trhy alebo salón piva, výstava všetkého druhu alebo dobrá párty je počas roka samozrejmosťou. Občas poteší aj káva s priateľmi alebo zakúpená maličkosť, ktorá poteší [...]

AKÚ ÚLOHU ZOHRÁVA INFOLINKA vo svete služieb zákazníkom?

október 7th, 2019|

Komunikácia so zákazníkom zohráva podstatnú a nezanedbateľnú úlohu v každom podnikaní. Je základom úspechu a zároveň cestou na vrchol. Budúci i aktuálni klienti požadujú informácie o produktoch, službách a možnostiach stále. Práve to je základná úloha pasívneho telemarketingu - infolinky. Dovoľte nám prezradiť  Vám viac! Pasívny telemarketing je istou formou komunikácie, ktorá prebieha medzi spoločnosťou a  zákazníkom, ktorý má záujem o produkt či službu ponúkanú danou [...]

Ako môže aktívny telemarketing zvýšiť zisk spoločnosti?

august 20th, 2019|

Slovné spojenie „aktívny telemarketing“ je všetkým známe. Ale skúste sa zamyslieť nad tým, či ste pri vašom podnikaní niekedy uvažovali ako veľmi Vám  tento spôsob komunikácie s klientmi a potencionálnymi klientmi môže pomôcť. My by sme Vám tento spôsob komunikácie a jeho benefity chceli v skratke predstaviť. Spätná väzba od zákazníkov je veľmi dôležitá a aktívny telemarketing Vám umožní získať túto spätnú väzbu a  [...]