Blog2019-08-21T08:44:54+01:00

Späť k pracovným povinnostiam po letnej dovolenke. S našimi 10 tipmi to hravo zvládnete

september 16th, 2020|

Koniec leta je tu a s ním aj ukončenie dovolenkového obdobia. Užili ste si slnko, vodu a ničnerobenie. Nabrali nové sily a teraz treba opäť naskočiť na do pracovného rýchlika. Tu je našich 10 tipov ako najlepšie zvládnuť návrat do pracovného života: Pomaly sa vracajte k svojmu pracovnému režimu. Brať príchod do práce ako niečo úplne normálne. Všetko je v hlave. Tešte sa na kolegov, majte [...]

Dovolenka na Slovensku – prečo je tento rok najlepším riešením?

august 3rd, 2020|

Korona vírus asi každému z nás pozmenil dovolenkové plány na leto. Hoci opatrenia sa už do veľkej miery uvoľnili a je možné vycestovať aj na zahraničnú dovolenku, predsa len je stále lepšie zostať na Slovensku. Prečo? Hoci Slovensko je pomerne malá krajina, ponúka nekonečné možnosti zábavy, zážitkov, turistiky, ale aj zaslúženého relaxu. Jediné, čo nemáme, je more. Ale aj tak si [...]

3 dôvody, prečo by v čase koronakrízy mala využívať aj vaša firma profesionálne Callcentrum

máj 13th, 2020|

Korona vírus zmenil takmer každú oblasť našich životov. Podnikatelia musia čeliť novým výzvam, medzi ktoré patrí aj zaistenie efektívnej komunikácie so zákazníkmi. Jedným z najlepších riešení sú práve externé callcentrá. Tu sú 3 dôvody, prečo. V prvom rade si však treba ujasniť, čo to callcentrum vlastne je. Kým v minulosti boli callcentrá zamerané výlučne na komunikáciu so zákazníkmi formou telefonického hovoru, v dnešnej dobe [...]

AKO ZLEPŠIŤ SVOJE PODNIKANIE VĎAKA INFOLINKE?

február 24th, 2020|

Žijeme v dobe, kedy máme možnosť vyberať si zo širokého množstva služieb a produktov. Snáď nikdy nebolo dôležitejšie reagovať rýchlo a pružne na potreby svojich zákazníkov a doby. V prípade, že podnikáte a vediete svoj vlastný biznis, rozhodnete viete, aké je dôležité prichádzať s novými nápadmi a stále zákazníkom predstavovať nové možnosti. Viete aj to, že i priemerný zákazník má obrovské množstvo otázok, na ktoré chce okamžite poznať [...]

Je možné zladiť prácu v callcentre a vysokoškolské štúdium? Žiadny problém

november 25th, 2019|

Školský rok je v plnom prúde a s ním aj nový semester na vysokej škole. Učenia pribúda, prednášok je stále viac a za rohom skúškové. Štúdium v hlavnom meste ale ponúka aj množstvo príležitostí vyžitia, na ktorých nesmieš chýbať. Vegánske trhy alebo salón piva, výstava všetkého druhu alebo dobrá párty je počas roka samozrejmosťou. Občas poteší aj káva s priateľmi alebo zakúpená maličkosť, ktorá poteší [...]

AKÚ ÚLOHU ZOHRÁVA INFOLINKA vo svete služieb zákazníkom?

október 7th, 2019|

Komunikácia so zákazníkom zohráva podstatnú a nezanedbateľnú úlohu v každom podnikaní. Je základom úspechu a zároveň cestou na vrchol. Budúci i aktuálni klienti požadujú informácie o produktoch, službách a možnostiach stále. Práve to je základná úloha pasívneho telemarketingu - infolinky. Dovoľte nám prezradiť  Vám viac! Pasívny telemarketing je istou formou komunikácie, ktorá prebieha medzi spoločnosťou a  zákazníkom, ktorý má záujem o produkt či službu ponúkanú danou [...]