Blog2019-08-21T08:44:54+02:00

3 dôvody, prečo by v čase koronakrízy mala využívať aj vaša firma profesionálne Callcentrum

máj 13th, 2020|

Korona vírus zmenil takmer každú oblasť našich životov. Podnikatelia musia čeliť novým výzvam, medzi ktoré patrí aj zaistenie efektívnej komunikácie so zákazníkmi. Jedným z najlepších riešení sú práve externé callcentrá. Tu sú 3 dôvody, prečo. V prvom rade si však treba ujasniť, čo to callcentrum vlastne je. Kým v minulosti boli callcentrá zamerané výlučne na komunikáciu so zákazníkmi formou telefonického hovoru, v dnešnej dobe [...]

AKO ZLEPŠIŤ SVOJE PODNIKANIE VĎAKA INFOLINKE?

február 24th, 2020|

Žijeme v dobe, kedy máme možnosť vyberať si zo širokého množstva služieb a produktov. Snáď nikdy nebolo dôležitejšie reagovať rýchlo a pružne na potreby svojich zákazníkov a doby. V prípade, že podnikáte a vediete svoj vlastný biznis, rozhodnete viete, aké je dôležité prichádzať s novými nápadmi a stále zákazníkom predstavovať nové možnosti. Viete aj to, že i priemerný zákazník má obrovské množstvo otázok, na ktoré chce okamžite poznať [...]

Je možné zladiť prácu v callcentre a vysokoškolské štúdium? Žiadny problém

november 25th, 2019|

Školský rok je v plnom prúde a s ním aj nový semester na vysokej škole. Učenia pribúda, prednášok je stále viac a za rohom skúškové. Štúdium v hlavnom meste ale ponúka aj množstvo príležitostí vyžitia, na ktorých nesmieš chýbať. Vegánske trhy alebo salón piva, výstava všetkého druhu alebo dobrá párty je počas roka samozrejmosťou. Občas poteší aj káva s priateľmi alebo zakúpená maličkosť, ktorá poteší [...]

AKÚ ÚLOHU ZOHRÁVA INFOLINKA vo svete služieb zákazníkom?

október 7th, 2019|

Komunikácia so zákazníkom zohráva podstatnú a nezanedbateľnú úlohu v každom podnikaní. Je základom úspechu a zároveň cestou na vrchol. Budúci i aktuálni klienti požadujú informácie o produktoch, službách a možnostiach stále. Práve to je základná úloha pasívneho telemarketingu - infolinky. Dovoľte nám prezradiť  Vám viac! Pasívny telemarketing je istou formou komunikácie, ktorá prebieha medzi spoločnosťou a  zákazníkom, ktorý má záujem o produkt či službu ponúkanú danou [...]

Ako môže aktívny telemarketing zvýšiť zisk spoločnosti?

august 20th, 2019|

Slovné spojenie „aktívny telemarketing“ je všetkým známe. Ale skúste sa zamyslieť nad tým, či ste pri vašom podnikaní niekedy uvažovali ako veľmi Vám  tento spôsob komunikácie s klientmi a potencionálnymi klientmi môže pomôcť. My by sme Vám tento spôsob komunikácie a jeho benefity chceli v skratke predstaviť. Spätná väzba od zákazníkov je veľmi dôležitá a aktívny telemarketing Vám umožní získať túto spätnú väzbu a  [...]