Služby 2018-04-10T16:19:45+00:00

Služby

Volaním k vyšším ziskom

Áno, čítate správne. Vedeli ste, že telefonickým kontaktovaním si môžete zvýšiť bázu zákazníkov až o 25%? Predstavte si, že sa to dá s minimálnymi nákladmi na Vašej strane, pohodlne a pritom s maximálnou efektivitou.

Telemarketing sa dá považovať za jeden z najefektívnejších marketingových nástrojov pre priamu komunikáciu so zákazníkmi. Ak potrebujete získať nových zákazníkov, alebo osloviť už existujúcich, je pre Vás forma aktívneho telefonického oslovenia tou najsprávnejšou voľbou. Naši operátori sú pravidelne školení v komunikácii s cieľom a dôrazom dosahovať čo najvyššie kvalitatívne štandardy v oblasti kontaktu so zákazníkmi. V dnešnej dobe si už mnoho spoločností uvedomuje dôležitosť profesionálneho prístupu k zákazníkovi a zabezpečenie jeho spokojnosti pre dosahovanie svojich cieľov.

Ak k ním patrí aj Vaša spoločnosť a máte v pláne zvyšovať svoj zisk, kontaktujte nás.

  • Predaj služieb a výrobkov, prípadne poradenstva k nim po telefóne
  • Celoslovenské a zahraničné prieskumy trhu, sociologické prieskumy
  • Priame plánovanie a dohadovanie stretnutí Vašim obchodným zástupcom
Viac informácií

Zákaznická linka ako žiadna iná

Ako zvýšiť spokojnosť klientov tak, aby o Vašej firme rozprávali s nadšením svojim známym a priateľom?

Túto, aj iné otázky ohľadom poskytovania starostlivosti o zákazníkov, nechajte kľudne na našich pleciach. Sme experti v poskytovaní nadštandardného zákazníckeho servisu pre rôzne segmenty na trhu, a teda aj toho Vášho. Náklady na zriadenie kvalitne fungujúceho call centra vo Vašej firme môžu siahať zbytočne vysoko. Mať však pre zákazníka dostupnú možnosť riešiť telefonicky nový nákup alebo reklamáciu ihneď, je dnes pri súčasnej konkurencii priam podnikateľská povinnosť. Čo tak ťažiť z toho, že si môžete ľubovoľne zadefinovať hodiny, kedy bude Vaša infolinka dostupná a zároveň flexibilne prispôsobovať počet ľudí, ktorí budú pripravení priniesť nevšedný pocit z vyriešenia požiadaviek Vašich zákazníkov?

Pre jednoduchosť Vám radi zavoláme a prejdeme si, ako môžete profitovať vďaka ušetreniu nákladov na vybudovanie externého a úspešného úseku služieb zákazníkov tak, aby ste boli maximálne spokojní. Kontaktujte nás, a zlepšite si meno na trhu.

  • Poskytovanie informácií k službám a tovarom
  • Flexibilne nastavené hlasové menu
  • Zákaznícka starostlivosť na vysokej úrovni
  • Automatické volanie späť zákazníkom pri dovolaní sa mimo pracovnej doby
Viac informácií

Všetko, čo sa oplatí vyskúšať

Ako často sa zaoberáte otázkou čo ešte spraviť pre to, aby ste boli lepší ako iné firmy na trhu? Čo môžete zákazníkovi priniesť, aby opakovane nakúpil, prípadne sa zvýšila jeho lojalita a spokojnosť? Je niečo, čo na trhu funguje a oplatí sa to vyskúšať? Áno je!

My prinášame riešenia, ktoré zabezpečia pre Vášho zákazníka nadštandarnú skúsenosť.

Veríme, že zákazník je spokojný vtedy, keď má možnosť voľby a aj tak si vyberie Vás. A o to ide. Nechajte nás, nech zákazníci sami povedia prečo si cenia práve Vaše služby a produkty. Ubezpečte ich, že ich spokojnosť je pre Váš podnik tá najvyššia priorita. Zamerajte sa a spoznajte slabšie miesta vo Vašom vzťahu smerom k zákazníkom.

Možnosť flexibilne upravovať naše interné systémy a technológie, ktoré sme si nechali „vyrobiť na mieru“, môžu priniesť ten správny smer v budovaní Vášho mena. Zažiarte v očiach Vašich klientov a zamestnancov.  Spojením Vašich očakávaní s našimi technickými riešeniami, môžete byť lepšími nielen pre seba, ale aj pre svojich zákazníkov. Stačí vyplniť kontaktný formulár a my sa Vám radi ozveme.

  • Prieskum spokojnosti pre lepšie výsledky
  • Loyality program pre budovanie dôvery
  • Email a SMS kampaň s okamžitou spätnou väzbou
  • Prekvapenie pre zákazníkov
Viac informácií