Pasívny telemarketing 2018-04-10T16:39:22+00:00

Pasívny telemarketing

Infolinka, ktorá zanechá skvelý dojem

Výsadou kvalitnej spoločnosti je zabezpečenie infolinky, kde môžu zákazníci zavolať a riešiť situáciu či už ohľadom produktu, služby, alebo reklamácie. Je potrebné to riešiť? Čísla hovoria jasne. Viac ako 1 580 000 prichádzajúcich hovorov ročne na infolinkách už niečo znamená. Nie je tajomstvom, že prvý dojem zanechá hlbokú stopu v očiach volajúceho zákazníka a našim cieľom je poskytnúť ten najlepší možný prístup, aký si klient zaslúži. Aj preto radi zastrešíme prvý dojem tak, aby sa na Vás zákazníci radi obrátili aj nabudúce. Vďaka našim kvalifikovaným a certifikovaným operátorom sme pripravení splniť očakávania Vašich zákazníkov profesionálnym vyriešením ich požiadaviek a prozákazníckym prístupom. Tvorba hlasového menu s možnosťou priameho prepojenia na zvolené oddelenie alebo operátora, urýchľuje vybavenie požiadavky. Spätné volanie zákazníkom, ktorí volali po pracovnej dobe zas umocňuje dôveru v to, že Vám na Vašich zákazníkoch naozaj záleži. Pozrite sa s nami na to, ako zanechať prvý dojem na ktorý sa nezabúda.