Je všeobecne známe, že poskytovanie vynikajúcich zákazníckych služieb je kľúčom k tomu, aby sme sa odlíšili od konkurencie. A preto si povieme, ako sa zlepšiť v oblasti predaja cez telefón.
1. Stanovte si konkrétne očakávania týkajúce sa kvality a kvantity hovoru.
Meradlom kvality hovorov je spokojnosť zákazníkov, tá musí byť prepojená s ukazovateľmi výkonnosti hovorov, ako je počet urobených hovorov, počet hovorov, ktoré vedú k úspešnému predaju, počet vyriešených dotazov na prvýkrát,
2. Sledujte, ako sa ľudia cítia. Bránia emócie predajcovi v predaji?
Ľudia môžu mať v skutočnosti problémy s predajom produktu alebo služby kvôli nestotožneniu sa s produktom, nepochopením služby atď. Preto je dôležité ich správne motivovať a komunikovať s nimi.
3. Produktové školenie
Predaj cez telefón si vyžaduje hĺbkové školenie o produktoch/službách. Zamyslite sa nad každou otázkou, ktorú môže mať zákazník, a uistite sa, že predajcovia na ňu poznajú odpoveď, pretože zákazníci radi nakupujú od informovaných predajcov.
4. Skontrolujte postup vášho obchodného hovoru
Poradie, v ktorom sú služby alebo produkty prezentované, môže mať významný vplyv na výsledky predajného hovoru.
Je dôležité aby predajca najprv ponúkol produkt, ktorý považuje za „najťažší“ (resp. „najdrahší), a až potom prešiel na produkty, ktoré sa mu predávajú ľahšie. Alebo to všetko zverte do rúk profesionálneho call centra, kde majú know-hoh a všetky procesy nastavené tak, aby efektívne viedli k úspešnému predaju.