Spätná väzba od zákazníkov je veľmi dôležitá a aktívny telemarketing vám umožní získať túto spätnú väzbu a vyvarovať sa tak chybám pri komunikácií so zákazníkom. Vedieť, čo vaši zákazníci chcú, vám pomôže okamžite uspokojiť ich potreby a poskytnúť im pozitívnu skúsenosť.

 

!!! Čo ľuďom vadí pri telefonických ponukách:

1.) Počúvanie irelevantných možností – 69 %

2.) Neschopnosť úplne opísať problém – 67 %

3.) Nedostatok ľudskej interakcie – 43 %

4.) Neefektívne služby – 33 %

5.) Mätúce informácie – 15 %

Aby ste sa podobným chybám vyhli, je potrebné vybrať si naozaj kvalitné call centrum, ktorému záleží na spokojnosti zákazníka, ktoré si zakladá na kvalitných školeniach a odbornosti operátorov. Pre nás je sledovanie štatistík a metrík výkonnosti kľúčom k zlepšeniu produktivity, ziskovosti, spokojnosti zákazníkov a taktiež je to dobrý spôsob, ako držať krok s konkurenciou. Každá štatistika ponúka pohľad na to, čo funguje a čo by sme mohli zlepšiť.

Tu je pár zaujímavých štatistík zákazníkov call centra:

96 % spotrebiteľov tvrdí, že vynikajúce služby zákazníkom vytvárajú dôveru v značku.
94 % zákazníkov uviedlo, že vďaka pozitívnym skúsenostiam so službami je pravdepodobnejšie, že znova nakúpia.
44 % ľudí uvádza, že sú podráždení, keď sú na linke viac ako 5 minút.
48 % spotrebiteľov zmenilo značku kvôli lepšiemu zákazníckemu servisu inej spoločnosti.
90 % z opýtaných tvrdí, že okamžitá odpoveď je veľmi dôležitá, keď majú otázku týkajúcu sa zákazníckeho servisu.

Vedieť, čo vaši zákazníci chcú, vám pomôže okamžite uspokojiť ich potreby a poskytnúť im pozitívnu skúsenosť. Vieme Vám s tým pomôcť.