Korona vírus zmenil takmer každú oblasť našich životov. Podnikatelia musia čeliť novým výzvam, medzi ktoré patrí aj zaistenie efektívnej komunikácie so zákazníkmi. Jedným z najlepších riešení sú práve externé callcentrá. Tu sú 3 dôvody, prečo.

V prvom rade si však treba ujasniť, čo to callcentrum vlastne je. Kým v minulosti boli callcentrá zamerané výlučne na komunikáciu so zákazníkmi formou telefonického hovoru, v dnešnej dobe je ich činnosť komplexnejšia. Moderné callcentrum vie vašej firme poskytnúť aj vybavovanie e-mailovej komunikácie, rozličné formy telemarketingu a prieskumov, či pokročilú telefonickú infolinku.

Mnohí podnikatelia služby callcentier doteraz nevyužívali, čo sa im po príchode korona vírusu vypomstilo. Nával otázok zákazníkov jednoducho nedokáže vybaviť jeden človek. No nemusíte si priamo najímať nových ľudí, stačí využiť služby externého callcentra, prinesie Vám to  tieto cenné benefity.

1. Bezpečnosť na prvom mieste

Ak ste doteraz s vašimi zákazníkmi komunikovali prevažne osobne, koronakríza vám pravdepodobne spravila veľký „škrt cez rozpočet“. Prejsť z osobnej komunikácie výlučne na e-mailovú alebo telefonickú je dosť komplikované, až nemožné. Preto je dobré poskytnúť vašim zákazníkom porovnateľnú alternatívu, ktorou je profesionálne callcentrum.

Vy aj váš zákazník zostávate v bezpečí domova a pracovníci callcentra vybavia všetko, čo by ste inak riešili osobne. Komunikácia tak nestráca zo svojej efektivity a vy neriskujete svoje zdravie.

2. Rýchla infolinka je základ úspechu

V týchto časoch sme všetci nútení nakupovať online. Jedným z najväčších problémov online nakupovania je najmä vybavovanie dotazov a požiadaviek. Zákazníci chcú, aby na svoje otázky dostali okamžitú odpoveď. Ak ju nedostanú, ihneď mieria ku konkurencii, ktorej je na internete viac než dosť.

Neustále dostupnou infolinkou zabezpečíte, že vašim zákazníkom bude mať vždy kto fundovane poradiť. Pracovníkom callcentra poskytnete informácie, na základe ktorých dokážu vybaviť každú požiadavku. U zákazníkov si tak vybudujete dôveru a pocit, že ste tu pre nich, a s radosťou u vás nakúpia.

3. Okamžité informácie budujú pevné vzťahy

Vaši zákazníci chcú vedieť, ako sa zmenili vaše otváracie hodiny, koľko meškajú objednávky, aké produkty či služby sú aktuálne nedostupné, a podobne. Mnohé firmy z dôvodu nedostatku času a kapacít svojich zákazníkov vôbec neinformujú o podstatných zmenách, vďaka čomu sa zákazníci cítia nedôležití a firma stráca ich dôveru.

Tým, že vašich zákazníkov včas informujete o dôležitých zmenách prostredníctvom callcentra, či formou SMS, alebo e-mailu, dávate im najavo, že vám na nich záleží. Aj takáto drobnosť buduje vašej firme skvelú reputáciu a upevňuje vzťahy so zákazníkmi.

Tak neváhajte a začnite služby callcentra využívať aj vy ešte dnes!